Fr

BLUE

JBC: 'family proof' en 'planet proof'

Vrijdag 22 April 2022

JBC: 'family proof' en 'planet proof'

LDV United ontwikkelde een campagne voor JBC die gewijd is aan de duurzame collecties van de fashionretailer. ‘Mee met elke familie’ heeft als doel om iedereen eraan te herinneren dat duurzaamheid al jaren deel uitmaakt van het DNA van JBC.

De kledij van het merk is niet alleen ‘family proof’, maar ook ‘planet proof’, zo luidt het. “En dit verhaal van duurzaamheid is ook een verhaal van evolutie”, zegt de adverteerder nog. “We leren door te vallen en weer op te staan, en we passen dingen geleidelijk aan. Het is ook een verhaal waarbij niet alleen wij evolueren. Het bedrijf groeit, maar de klanten van JBC groeien mee.”

Met een 20"-spot en twee 10"-spots laat JBC eens te meer zien dat het er echt voor alle gezinnen is. En meer bepaald zij die niet aarzelen om hun te kleine kleren aan anderen te geven, te beginnen met die van JBC. Die zijn naar verluidt zo duurzaam dat je ze kan blijven doorgeven...

Alles werd op een vrolijke en dynamische manier in beeld gebracht. Op een upbeat nummer zien we kinderen van verschillende leeftijden hun kleding aan iemand anders geven zodra zij eruit gegroeid zijn. En als het doorgeven niet meer lukt, zijn er nog altijd de inzamelboxen in de winkels waarin je de kleding kan droppen.

Archief / BLUE