Fr

TECH

Dubbele nieuwigheid bij GumGum

Dinsdag 8 Oktober 2024

Dubbele nieuwigheid bij GumGum

Contextuele technologiespecialist GumGum heeft zijn drie belangrijkste aanbiedingen - Contextual, Attention en Creative - samengebracht in een alles-in-één oplossing, The GumGum Platform, en onthulde Mindset Graph, omschreven als “een predictive data engine koppelt adverteerdersdoelen aan interesses van online consumenten”. Mindset Graph is beschikbaar via het GumGum Platform of als een op zichzelf staande oplossing.
 
Het doel van deze twee innovaties is om relevantere en privacy-vriendelijkere advertenties aan te bieden.

“De oude identiteitsgebaseerde targeting draait om data, niet om informatie”, zegt Phil Schraeder, CEO van GumGum. “Het GumGum-platform en de Mindset Graph veranderen dit model door oplossingen te bieden die gebaseerd zijn op context, aandacht en creativiteit. Deze advertenties vinden echt weerklank bij gebruikers, worden op het juiste moment en in de juiste stemming aangeboden, zonder opdringerig te zijn. We bewijzen dat het mogelijk is om authentieke connecties te creëren zonder de privacy van consumenten te schenden.”

Archief / TECH