Fr

BRANDS

Groen van bij organiseert een tatoeagetournee

Vrijdag 11 Oktober 2024

Groen van bij organiseert een tatoeagetournee

Groen van bij ons (VLAM) heeft een nieuwe activatie opgezet om de rijke flora in ons land in de verf te zetten bij studenten.

‘Plant Tattoo Roadshow’ bestaat uit een tournee in verschillende Vlaamse en Brusselse studentencampussen. Daarbij nodigt Groen van bij ons studenten uit om zichzelf letterlijk en figuurlijk in de bloemetjes te zetten door middel van tijdelijke tatoeages die een plant of bloem uit ons land symboliseren. 

De tournee speelt in op de populariteit van tatoeages. De kunstwerkjes van bloemen en planten zullen gekoppeld worden aan de persoonlijke en unieke eigenschappen van de deelnemers. Zo kunnen positivo’s bijvoorbeeld voor een zonnebloem gaan en is een hortensia dan weer geschikter voor fashion liefhebbers.

Een van de hoogtepunten van de roadshow is de aanwezigheid van tattoocollectief Cirusso op één van de locaties. Studenten krijgen er de kans om zelfs een permanente flash tattoo te laten zetten van hun favoriete plant of bloem om op deze originele manier vriendschappen te laten vereeuwigen.

Het activatieconcept is bedacht en uitgevoerd door Demonstr8. Publicis Groupe België zorgde voor de conceptualisatie van social content, UGC-engagement en de pr-campagne.

Archief / BRANDS