Fr

BRANDS

Basic-Fit boost je mood

Donderdag 29 Augustus 2024

‘Boost your Mood’. Aldus het motto van de nieuwe internationale campagne van Basic-Fit die binnenkort te zien zal zijn in Franstalig België om de positieve impact van sport op ons mentale welzijn te promoten. De campagne omvat tv, radio en SoMe, in samenwerking met judoka Matthias Casse, een van de ambassadeurs van de keten.
 
De adverteerder wijst erop dat volgens een onderzoek bij meer dan 400 sporters in Wallonië en Brussel, de meesten van hen niet alleen sporten om fit en slank te blijven, maar vooral om zich goed in hun vel te voelen. Basic-Fit verwijst ook naar een andere studie, die onlangs verscheen in het wetenschappelijke tijdschrift The Lancet en waaruit blijkt dat de mentale gezondheid van jongeren wereldwijd achteruitgaat.
 
“Door fitness toegankelijk te maken voor iedereen, willen we mensen aanmoedigen om goed voor hun lichaam en geest te zorgen en zo een positieve impact hebben op de maatschappij”, aldus Kevin Ayeni, marketing manager Benelux bij Basic-Fit. 
 
Basic-Fit maakt ook van de gelegenheid gebruik om zijn partnerschap met Sport2Be in de kijker te zetten, net als zijn steun aan Paralympic Team Belgium.

Archief / BRANDS