Fr

BRANDS

Levi's geeft Nick Kamen tweede leven met Beyoncé

Maandag 30 September 2024

Levi's geeft Nick Kamen tweede leven met Beyoncé

Na de release van ‘Levii’s Jeans’, een nummer op Beyoncé's laatste album ‘Cowboy Carter’ vroeg Levi’s de artieste voor zijn gloednieuwe wereldwijde campagne.
 
De nieuwe campagne is gebaseerd op Beyoncé’s innovatieve benadering van kunst, cultuur en verhalen en herinterpreteert een aantal van Levi’s meest iconische advertenties in verschillende hoofdstukken,  wat ze een plaats geeft in het tijdperk van nu, dankzij de transformerende visie van de veelgeprezen regisseur Melina Matsoukas.
 
De eerste spot is rechtstreeks geïnspireerd op ‘Launderette’, een advertentie uit 1985 die ervoor zorgde dat ‘I Heard It Through the Grapevine’ (je weet wel, de song van Norman Whitfield en Barrett Strong uit 1966), opnieuw in de hitlijsten belandde. In de hoofdrol zien we een zekere Nick Kamen die niet aarzelt om zijn kleren uit te trekken in het midden van een wasserette...
 
De campagne omvat tv-spots, OOH, digitaal, sociale media, print, merkactivaties en exclusieve producten. De campagne is bedacht in een creatieve samenwerking met TBWA Chiatday LA en geproduceerd door de la revolućion/PRETTYBIRD.

Archief / BRANDS