Fr

BRANDS

Soupline zachtjes met Stellar Lab

Maandag 2 December 2024

Voor het tweede jaar op rij heeft Soupline een beroep gedaan op Stellar Lab voor het voeren van een influencer en digitale campagne om zijn “milieuvriendelijke” wasverzachtertabletten te promoten.

Het doel van de campagne, die liep van mei tot oktober, was om de consument te sensibiliseren rond deze milieuvriendelijke oplossing. Verder moest de campagne de kernboodschap van Soupline verspreiden, meer bepaald de zachtheid en frisheid bij elke wasbeurt.

Stellar Lab lanceerde een tweeledige strategie: een influencer campagne op Instagram en een digitale campagne.

De influencer campagne, die gevoerd werd in twee fases, focuste op content die de praktische en ecologische voordelen van de tabletten in de verf zette. Via het Instagram-luik mobiliseerde Stellar Lab micro- en meso-influencers om aldus het bereik en de engagement te maximaliseren.

Tegelijkertijd lanceerde Stellar Lab een digitale campagne met vier golven, afgestemd op promoties in het winkelpunt. De campagne combineerde reclame op basis van influencer content met formats die waren ontworpen om aanbiedingen te promoten en conversies te stimuleren, waarbij consumenten werden aangemoedigd om het product te ontdekken en te testen.

Archief / BRANDS