Fr

BRANDS

Spa instinctief en beschermend met Happiness

Woensdag 5 Februari 2025

Spa instinctief en beschermend met Happiness

Happiness ontwikkelde ‘Beschermingsinstinct’ voor Spa. De nieuwe campagne is de opvolger van ‘Blijf puur. Blijf SPA’ waarmee het merk van Spadel de voorbije drie jaar de Belgen heeft geïnformeerd en aangespoord om een leven lang consequent te kiezen voor puurheid.

Met ‘Beschermingsinstinct’ legt Spa deze keer de nadruk op de oorsprong van de puurheid van zijn water. Om er voor te zorgen dat geen enkele vervuiling het natuurlijke mineraalwater zal beïnvloeden zet het merk zich, samen met zijn partners, al honderden jaren in om de brongebieden in Spa te beschermen.

Dit instinct om te beschermen wordt gespiegeld aan het natuurlijke instinct dat iedere ouder heeft om hun kinderen te beschermen. Kortom, wat Spa doet voor de natuur, doen ouders voor hun kinderen. Die tweesprong vormt de basis van de campagne die handig gebruikmaakt van een split screen om de boodschap te versterken. De campagne wordt gevoerd in tv en cinema, alsook in print, OOH en digital.

Op audiovisueel vlak zien we onderaan het scherm beelden van de ongerepte natuur rondom de Spa-bronnen. Bovenaan worden herkenbare, intieme momenten getoond waarop moeders hun kinderen beschermen. Het liedje ‘Wild World’ van Cat Stevens, dat voor de gelegenheid in een nieuw jasje werd gestoken door Jaan Hantson, is de soundtrack van dienst.
Voor het outdoor luik werkten Spa en Happiness samen met Julie Scheurweghs, een Belgische fotograaf, die bekendstaat om haar pure en intieme stijl. Ze legde tientallen moeders en hun kinderen vast op het moment waarop het beschermingsinstinct van de moeders ontstaat: de eerste seconde net na de geboorte...

Archief / BRANDS