Fr

BRANDS

Tiental merken bundelt krachten in strijd tegen kanker met Air

Donderdag 13 Maart 2025

Tiental merken bundelt krachten in strijd tegen kanker met Air

Naar aanleiding van de vijfde ‘Jour de l'Éclair’ op zaterdag 15 maart gaf Air de actie een bijzondere dimensie. De actie ondersteunt de organisatie KickCancer in de financiering van het onderzoek naar kanker bij kinderen. Elke verkochte eclair in een van de 500 deelnemende bakkerijen zal bijdragen tot dat doel. Air wist merken, die tot voor kort concurrenten waren, te overhalen de actie te steunen door zich achter deze volgende gemeenschappelijke boodschap te scharen: ‘Ne mangez pas nos goûters. Le 15 mars, le goûter, c’est un éclair contre le cancer.’. 
 
De volgende bedrijven toonden zich bereid om zich aan te sluiten bij de zogenaamde ‘Coalition des Goûters’: Maison Dandoy, Meurisse, Nescafé Dolce Gusto, Nats Rawline, Delisweet Cakes, Generous, Rob The Gourmet's Market, Fiordifrutta, FrOui, La Laitière, KitKat en Lilalou.   
 
Air benadrukt dat het doel is om de coalitie jaar na jaar te laten groeien.

Archief / BRANDS