Fr

BRANDS

Ford tekent present op Autosalon

Donderdag 9 Januari 2025

Ford tekent present op Autosalon

Om de aanwezigheid van Ford op het Autosalon in de verf te zetten en de bekende ‘Saloncondities’ te promoten ontwikkelde Ogilvy.Social.Lab ‘Ga op date met je droomwagen’. De campagne mikt zowel op particulieren als professionals, en bestrijkt heel het gamma van de autoconstructeur, zowel de personenwagens als de bestelwagens.

De eerste fase van de awareness campagne gebruikt de interface van een datingapp en nodigt iedereen uit om een van de vele Ford-modellen te kiezen. In de tweede consideration fase presenteert Ford de gedetailleerde profielen van elk voertuig en promoot het de sterke punten van de persoonlijkheid van de wagens.

Het doel is om de derde en laatste conversiefase te bereiken, meer bepaald een persoonlijke date bij de Ford-verdeler.
De campagne wordt gevoerd op de sociale media en via online tv, banners, radio, print, DOOH, evenals bij de Ford-verdelers en natuurlijk op het Autosalon. 

Archief / BRANDS