Fr

BRANDS

ING en DPG Media spekken bankrekening Q-luisteraars

Woensdag 29 Januari 2025

ING en DPG Media spekken bankrekening Q-luisteraars

In het verlengde van zijn populaire ochtendrubriek ‘Verdubbel Je Loon in 60 Seconden’ komt Qmusic met een soortgelijke stuntactie. In samenwerking met ING België biedt de zender luisteraars de kans om in 60 seconden hun jaarloon te winnen. Er schreven zich ondertussen al meer dan 10.000 kandidaten in.

De actie omvatte meer dan de wedstrijd alleen. Zo was er in aanloop naar de actie en tussen de spelmomenten door heel wat aandacht voor financiële thema’s op de radiozenders. Op HLN.be deelde ING-hoofdeconoom Peter Vanden Houte dan weer zijn inzichten voor beginnende beleggers. Dat interview verscheen in een reeks van vier branded contentartikels gelijktijdig met de radioactie op de nieuwssite. Ook werd ING België meegenomen in de videotrailer over de radioactie en vermeld in de klassieke radiospot op Qmusic.

Archief / BRANDS