Fr

BRANDS

Center Parcs mikt op Europa met VML

Maandag 6 Januari 2025

Center Parcs mikt op Europa met VML

‘Follow your nature’ of de belofte om je innerlijke zelf terug te vinden, in het gezelschap van je dierbaren en dichtbij de natuur als je op zoek bent naar authenticiteit. Aldus de ambitie van de eerste Europese campagne van Center Parcs.

De nieuwe visie komt tot uiting in een lanceringsspot die metaforisch illustreert hoe Center Parcs bezoekers laat ontsnappen aan de drukte van alledag en hun ware natuur laat omarmen. Tegelijk komen in drie advertenties verschillende profielen aan bod (een groep vrienden, een moeder en haar tiener, een opa en zijn kleindochter), elk op zoek naar hun ware aard dankzij de Center Parcs-beleving.

Het medialuik is in handen van Mindshare en het creatieve werk is te danken aan VML Frankrijk. “Na het succes van onze nieuwe merkidentiteit in 2023 is deze campagne een volgende stap om Center Parcs naar een hoger niveau te tillen. VML heeft ons overtuigd met zijn holistische aanpak en we kijken uit naar een langdurige samenwerking”, aldus Andres Neira De Back, marketing director van Center Parcs Europe.

Archief / BRANDS