Fr

CREATIONS

Square denkt aan toekomstige generaties voor Valorlub

Vrijdag 11 April 2025

Square denkt aan toekomstige generaties voor Valorlub

Voor Valorlub, het beheerorganisme voor de aanvaardingsplicht van afvalolie, bedacht Square een campagne die zich toespitst op de volgende generatie die appelleert aan het ouderinstinct van de luisteraars en zich vooral richt tot kleinere landbouwbedrijven, transportbedrijven en garagehouders die maar een beperkte hoeveelheid afvalolie hebben. Hen herinnert de campagne aan de bestaande regels.
 
De online-videocampagne die drie spots omvat, werd geproduceerd door Red Dust en geregisseerd door Wannes Destoop. We maken kennis met een papa-landbouwer en zoon, papa-garagist en zoon en tussen mama-transporteur en haar dochter. Er hoort ook een radioluik bij (in een productie van Raygun). Het concept wordt doorgetrokken in een online displaycampagne en een social campagne o.a. op Facebook.
 
Er is ook een beperkt consumentenluik (online bannering, social ads, folders en affiches) dat gericht is naar doe-het-zelvers die sleutelen aan hun oldtimers en moto’s.

Archief / CREATIONS