Fr

BRANDS

Walibi nostalgisch voor 50ste verjaardag

Dinsdag 22 April 2025

Walibi nostalgisch voor 50ste verjaardag

Bij aanvang van het 50ste seizoen van Walibi is Hungry Minds in de archieven van het pretpark gedoken om een campagne te creëren die het midden houdt tussen nostalgie en het delen van emoties met de familie.

In OLV maakt het bureau gebruik van beelden uit reclamefilmpjes van weleer en herinterpreteert het de iconische jingle ‘Ribbediebie naar Walibi!’. Deze tijdcapsule nodigt bezoekers uit om te ontdekken hoeveel het park de afgelopen 50 jaar is veranderd en dat het tijd is om nieuwe herinneringen te creëren. 

In (D)OOH is een visual te zien met een uitgesproken jaren 70-look, waarin de iconische kangoeroe door de verschillende decennia springt en uiteindelijk verschijnt als de mascotte zoals we die vandaag kennen.

Tot slot horen radioluisteraars originele muziek, geïnspireerd op de audio van vroeger. Ook de beroemde jingle werd speciaal voor deze gelegenheid in een nieuw jasje gestoken.

Archief / BRANDS