Fr

BRANDS

MediaMarkt transparant met VML

Donderdag 6 Maart 2025

MediaMarkt transparant met VML

In het kader van de sponsoring van het programma ‘Bestemming X’ op VTM, waarin tien Vlamingen door Europa reizen en proberen om hun eindbestemming te raden, organiseerde MediaMarkt een wedstrijd om te raden welke van haar winkels het dichtst bij deze eindbestemming lag.

Daartoe rustte VML de etalages van drie winkels in Gent, Antwerpen en Hasselt uit met dezelfde ‘Smart Folie’ technologie als de ramen van de ‘Bestemming X’ bus, die slechts af en toe transparant worden. Aldus werden de etalages van de winkels enkele minuten per dag transparant en dit gedurende een week.

Op deze zeldzame momenten konden voorbijgangers een QR-code scannen om toegang te krijgen tot de wedstrijdpagina. Aldus maakten ze kans op alle MediaMarkt-producten die in het VTM-programma gepresenteerd werden. De prijs had een waarde van 2.500 euro en werd op spectaculaire wijze en via de bus in kwestie aan de twee gelukkige winnaars bezorgd.

Archief / BRANDS