Fr

BRANDS

Bol en Lijncom in feestelijke outfit

Dinsdag 17 December 2024

Bol en Lijncom in feestelijke outfit

Met de feestdagen in aantocht organiseerden bol. en Lijncom een actie die niet onopgemerkt bleef. Twee kersttrams in Antwerpen en Gent werden letterlijk omgetoverd tot blikvangers. Dat was te danken aan de innovatieve reflecterende bestickering die de magie van de feestdagen visueel tot leven brengt zodra er licht op valt.

Christine van den Berghe, CEO van Lijncom: “De reflecterende kersttrams zijn perfecte conversation starters naar een groot én breed publiek. Ze tonen hoe we creativiteit en innovatie inzetten om een merk zoals bol. op een unieke manier te versterken.”

Katleen Janssens, client manager bij Mindshare dat de media beheerde, vult aan: “Het gebruik van trams past perfect binnen de strategie van bol. om dichter bij de Vlaming te staan en de proximiteit te versterken. De zichtbaarheid en het brede bereik zorgen ervoor dat bol. opvalt bij de lokale bevolking, terwijl de reflecterende kerstlichtjes ’s avonds extra in het oog springen, wat de impact van de campagne versterkt.”

De creatie was in handen van creatief bureau Dept, Kinetic was de OOH-specialist van dienst.

Archief / BRANDS