Fr

BRANDS

Beobank helpt kandidaten via AI bij het verbeteren van cv

Dinsdag 18 Maart 2025

Na het succes van de ‘Breng gewoon jezelf mee’ campagne van vorig jaar zet Beobank een nieuwe stap in zijn Employer Branding aanpak. Dit met een geavanceerde update van zijn (AI) cv-tool.

Danzij enkele simpele vragen leert de tool de gebruiker kennen en schrijft hij een persoonlijke intro die de kandidaat meteen in zijn cv kan opnemen. Daarnaast kan hij je motivatiebrief perfect afstemmen op de job die je op het oog hebt, dit door de juiste woorden te kiezen.

De lancering van de 2.0-versie past binnen een bredere rekruteringscampagne van Boondoggle Havas, die wordt uitgerold over verschillende kanalen: getuigenissen van medewerkers via video, digitale banners, social media video’s, (D)OOH, native ads en gerichte e-mailcampagnes.

Het doel is de bekendheid van Beobank als werkgever vergroten, evenals meer verkeer naar de jobpagina’s van de bank leiden. Het bedrijf wil uiteraard ook nieuwe talenten aantrekken.

Archief / BRANDS