Fr

BRANDS

Leo Crispy crunchy met Ogilvy Social.Lab

Donderdag 6 Februari 2025

Leo Crispy crunchy met Ogilvy Social.Lab

Ogilvy Social.Lab en Mondelēz International hebben hun krachten gebundeld om Leo Crispy, de nieuwste telg in de Leo-familie, te promoten via een SoMe-campagne gericht op millennials. De campagne speelt in op hun zwak voor luchtige content en herkenbare situaties, met tegelijkertijd een plaagstootje over het feit dat ze haast met hun smartphone zijn vergroeid.

‘Stop Scrollen. Start Crunching’ moedigt hen aan om een echte pauze te nemen en te stoppen met het eindeloze scrollen op hun telefoon. Het raadt hen aan om in de plaats daarvan te genieten van een heerlijke pauze met Leo Crispy.

Om de campagne ook een offline verlengstuk te geven, werkte Ogilvy Social.Lab samen met Butik Agency aan een OOH-activatie. Die bestond uit een interactieve automaat die een gratis Leo Crispy uitdeelde aan iedereen die wilde laten zien hoeveel tijd hij of zij op de telefoon besteedde...

Archief / BRANDS