Fr

BRANDS

Bol debuteert als sponsor van Huis Gemaakt

Donderdag 27 Maart 2025

Bol debuteert als sponsor van Huis Gemaakt

E-commerce speler bol sponsort voor het eerst een televisieprogramma in België en sluit zich aan als officiële partner van het populaire VTM-woonprogramma ‘Huis Gemaakt’.
 
Met deze sponsoring zet bol een nieuwe stap in zijn marketingstrategie om het uitgebreide woonassortiment van honderdduizenden artikelen en meer dan 8000 verkooppartners in de kijker te zetten.
 
Vanaf midden maart, wanneer de koppels de eerste kamers beginnen te stylen, zijn de artikelen uit de woonwinkel op tv te zien. Omgekeerd kunnen klanten zich via “shop the look” pagina’s op de website van bol laten inspireren door de keuzes van de kandidaten.
 
“Met de deelname aan ‘Huis Gemaakt’ zet bol een volgende stap in zijn marketingstrategie in België”, vertelt Fiona Vanderbroeck, Director Consumer & Marketing bij bol. “Onze strategie is om te zijn waar onze klanten zijn. Een vierde van onze klanten komt uit Vlaanderen dus deze markt is voor bol ontzettend belangrijk. En met Huis Gemaakt zien we een perfecte match om consumenten op een relevante manier ons woonassortiment te tonen. We bekijken steeds waardevolle marketingacties en gaan daarbij verder dan de klassieke radio- en televisiespots. Zo haken we via onze sociale media, op de bekende ludieke bol-manier, ook steeds meer in op actuele onderwerpen die leven bij de Vlaming.”

Foto DPG Media

Archief / BRANDS