Fr

BRANDS

Corendon loopt vooruit op zomervakantie met Mediaplus

Donderdag 20 Maart 2025

Nu het vroegboekseizoen in volle gang is, lanceert Corendon in samenwerking met Mediaplus een multichannel campagne om reizigers te inspireren hun volgende vakantie te plannen.
 
Een van de hoogtepunten van de campagne is een premium merkintegratie met VTM en VTM GO die voortbouwt op de populariteit van ‘The Masked Singer’. Dankzij affichage, trailertags en content sponsoring overtrof Corendon de prognoses met meer dan 1,6 miljoen impressies en deed het ook beter dan de GRP-doelstellingen. Bovendien verhoogde het zijn zichtbaarheid aanzienlijk, aldus Mediaplus.
 
In Vlaanderen wordt deze aanwezigheid aangevuld met tv-spots en strategische sponsoring van ‘Lift You Up’ op VTM.
 
Ook in Franstalig België is het merk actief, met targeted radio- en printcampagnes om de merkbekendheid te vergroten en de diversiteit van het reisaanbod te benadrukken. Daarbij ligt bijzondere focus op Turkije, een belangrijke bestemming.
 
Corendon werkte ook samen met Radio Contact en TOPradio om een exclusieve wedstrijd te organiseren waarbij luisteraars kans maakten op een reischeque van €2.500. De wedstrijd werd ondersteund door een SoMe-strategie, bestaande uit Instagram stories en Facebook posts. 

Archief / BRANDS