Fr

BRANDS

Aldi denkt out of the box met Serviceplan

Dinsdag 18 Maart 2025

Aldi denkt out of the box met Serviceplan

Dankzij een nieuw getrouwheidsprogramma kunnen Aldi-klanten tot 60% korting krijgen op meer dan 60 belevenissen en activiteiten in België, Frankrijk, Nederland en Duitsland.
 
Tijdens de actieperiode, van 17 maart tot 3 mei, ontvangen klanten een kortingsbon van 5 euro voor elke 10 euro die ze besteden aan aankopen in de supermarkten. Ze kunnen deze kortingsbonnen bewaren, accumuleren en inwisselen via de Aldi Enjoy app of de aldi-enjoy.be website. Naargelang de activiteit en de gekozen datum kan de korting oplopen tot 60%.

Om de actie te promoten, ontwikkelde Serviceplan een ludieke campagne. Die bestaat uit een kleurrijk 3D-universum en is gecreëerd in samenwerking met Colorbleed, BOA en Wavemaker. De campagne laat zien dat wie winkelt bij Aldi ook zin heeft in avontuur en ontspanning.

De campagne wordt gelanceerd in België en kan rekenen op een krachtig en gevarieerd mediaplan: tv, OLV, digitale formaten, cinema, printadvertenties, OOH en DOOH, POS, activaties in de owned media van Aldi zoals de folder, de website en de sociale media.

Archief / BRANDS