Fr

BRANDS

BMW Belux vanuit het Autosalon en je zetel

Maandag 20 Januari 2025

BMW Belux vanuit het Autosalon en je zetel

Naar aanleiding van het Autosalon heeft BMW Belux in samenwerking met The Marcom Engine (Serviceplan Group, .Monks en Berylls) de ‘BMW Virtual Tour’ gelanceerd. Het betreft een immersieve virtuele ervaring waarmee je alle wagens van de autoconstructeur die op het event aanwezig zijn in detail kan ontdekken, en dit vanuit je luie zetel.

Gebruikers kunnen de modellen in 360° bekijken, evenals de beschikbare configuraties, packs en prijzen. Ze kunnen zelfs een testrit boeken of direct een offerte aanvragen via de tool.
 
Het project werd in slechts 48 uur voltooid, met beelden die net voor de opening van het Autosalon werden gemaakt en meteen in de virtuele omgeving werden geïntegreerd. Dit dankzij de expertise van Plan.Net Belgium, het digitale agency van Serviceplan, dat ook een sleutelrol speelde in het ontwerp en de uitwerking.

Archief / BRANDS