Fr

BRANDS

Orange creëert helden in SoMe

Donderdag 19 December 2024

Orange creëert helden in SoMe

In het kader van de laatste Orange-campagne ‘Wie kijkt die leert’ van Publicis Groupe Belgium, die toont hoe entertainment een echte bron van kennis en inspiratie kan zijn, ontwikkelde Ogilvy Social.Lab een digitaal luik dat het concept via originele en humoristische videocapsules illustreert.

Elke video begint in het Netflix-universum, waarna de kijkers scènes te zien krijgen waarbij de personages proberen na te doen wat ze op het scherm hebben gezien. Zo probeert een wielerfan een uitdagende klim tot een goed einde te brengen na het zien van ‘Tour de France: Unchained’; en denken raceliefhebbers zowaar dat ze Formule 1-piloten zijn na het zien van ‘Formula 1: Drive to Survive’.

Deze eerste digitale golf maakt deel uit van een bredere SoMe-campagne die zal blijven onderzoeken hoe Netflix het dagelijks leven van Orange-gebruikers kan verrijken.

Archief / BRANDS