Fr

BRANDS

Liefde volgens Marcolini en Air

Donderdag 13 Februari 2025

Liefde volgens Marcolini en Air

Waarom vieren we op Valentijn alleen de geliefden, terwijl er zoveel diverse vormen van liefde bestaan? Waarom zet Valentijn de liefde niet in de bloemen zoals en met wie wij dat willen?
 
Deze existentiële vragen resulteerden in een nieuwe hartvorm en een nieuwe reclamecampagne. De eerste komt uit de koker van Maison Pierre Marcolini. De chocolademaker kwam met een nieuw asymmetrisch hart dat de idee symboliseert dat liefde in vele vormen komt en in het bijzonder in de vorm die we er zelf aan willen geven; de reclamecampagne is dan weer het werk van Air. Ze nodigt iedereen uit om de liefde in al haar vormen te vieren.

‘Celebrate love in all its shapes’ bestaat uit een film en visuals die gemaakt zijn door Charlotte Abramow. Ze vereeuwigde zeven verschillende vormen van liefde, dit door evenveel authentieke koppeltjes te tonen. Hun omhelzingen doen spontaan denken aan de vermelde asymmetrische hartvorm.
 
Het audiovisuele luik wordt opgeluisterd door een zachte wals van Chopin, in een uitvoering door pianiste Natasha Binder.

Archief / BRANDS