Fr

TECH

Biggie democratiseert toegang tot tv-reclame met connected tv-aanbod

Vrijdag 11 April 2025

Biggie democratiseert toegang tot tv-reclame met connected tv-aanbod

Vanuit de wens om televisie toegankelijk te maken voor adverteerders van elke omvang en uit elke sector, kondigt Biggie de lancering aan van een nieuw aanbod dat de reputatie van tv combineert met de precisie van digital. Dat resulteert in ‘CTV by Biggie’, een innovatieve en toegankelijke oplossing die is ontworpen om de impact van merken in premium omgevingen op de Belgische markt te maximaliseren.

CTV by Biggie haalt de drempels weg voor de toegang tot televisie in de Benelux met een oplossing die gebaseerd is op het beschikbaar maken van alle video inventory dankzij connected tv’s.

Met deze nieuwe oplossing biedt Biggie merken toegang tot een uitgebreide premium inventory op platformen zoals VTM Go, VRT Max, YouTube, HBO, GoPlay en StreamZ. Tegelijkertijd wordt het mogelijk om campagnes gerichter te targeten op basis van sociodemografische criteria, koopgedrag of specifieke interesses, en dit dankzij de mogelijkheden van digitale technologieën.

Catherine Hubaut, managing director Biggie Benelux: “Ik ben trots om CTV by Biggie te kunnen lanceren, een innovatief aanbod dat onze ambitie weerspiegelt om televisie toegankelijk te maken voor iedereen. Het medium, dat lange tijd voorbehouden was aan enkele grote spelers, wordt nu een krachtig en toegankelijk middel voor alle merken. Deze oplossing speelt in op een cruciale uitdaging in de markt, meer bepaald hoe doeltreffende jonge generaties zoals Gen Z bereiken die traditionele formats links laten liggen en hun content consumeren via on-demand platformen. Door de emotionele kracht van het tv-scherm te combineren met de precisie van digitale technologieën, stellen we adverteerders in staat om deze belangrijke doelgroepen te bereiken in premium omgevingen, met relevantie, flexibiliteit en impact als pijlers.”

Archief / TECH