Fr

BRANDS

Nestlé viert eeuw aan mooie verhalen

Woensdag 23 April 2025

Nestlé viert eeuw aan mooie verhalen

Nestlé Belux viert het honderdjarig bestaan van de groep en haar merken in België met een campagne van Secondlfoor.

Voor de gelegenheid ontwikkelde het bureau eerst en vooral een evenementieel logo, dat voortaan alle Nestlé-communicatie in ons land zal sieren. Het logo is kleurrijk, positief en verenigend. Het weerspiegelt de veelheid aan producten van de fmcg-gigant die de Belgen al een eeuw lang vergezellen in hun dagelijkse leven.

Secondfloor heeft ook een campagne gecreëerd die tot december in de bioscoop te zien zal zijn, althans in het UGC-netwerk, en tot half juni ook op de sociale media. Centraal staan de ‘mooie verhalen’ van Belgische consumenten over zes merken van de groep: Perrier, Nescafé Dolce Gusto, Purina, Galak, NAN en Nesquik.

Tot slot nodigt Nestlé alle Belgen uit om hun mooie verhalen over hun favoriete merken te delen op een online platform. Wie zijn verhaal deelt, maakt kans op een uniek verblijf voor vier personen in Pairi Daiza of op een jaarabonnement voor het dierenpark.

Archief / BRANDS