Fr

BRANDS

Proximus deelt opera op in 403 afleveringen om jongeren te bereiken

Maandag 10 Maart 2025

Proximus deelt opera op in 403 afleveringen om jongeren te bereiken

De lente van een operavoorstelling kan een uitdaging zijn voor de aandachtsboog van jongeren vandaag de dag. Als structurele sponsor van De Munt heeft Proximus in samenwerking met Silk daar een vernieuwende oplossing voor gevonden en aldus een jonger publiek te bereiken. De opera ‘Tosca’ werd opgedeeld in 403 afleveringen en meer bepaald 403 video’s die gepost werden op TikTok...

Gebruikers kunnen, door door de video’s te scrollen, kaartjes winnen voor live vertoningen, om zichzelf aldus verder onder te dompelen in de wondere wereld van opera.

“Bij Proximus geloven we in de kracht van technologie om mensen te verbinden met wat echt belangrijk is voor hen”, legt Jim Casteele, consumer market lead bij Proximus, uit. “Door de digitale leefwereld van jongeren en de wereld van opera dichter bij elkaar te brengen, nemen we onze maatschappelijke verantwoordelijkheid op om cultuur toegankelijk te maken voor iedereen en brengen we klassieke kunstvormen op een relevante manier tot bij de digitale generatie.”

Archief / BRANDS