Fr

BRANDS

AH opent understage supermarkt voor VTM

Dinsdag 18 Februari 2025

AH opent understage supermarkt voor VTM

Als onderdeel van het crossmediale partnerschip met Albert Heijn, bedacht Integrate, de creatieve hub van DPG Media Advertising, een originele actie ter gelegenheid van ‘Lift me up’, de nieuwe shiny floor show van VTM: daarin gaat het podium omhoog naarmate de zangprestaties van de kandidaten beter worden.

Er werd meer bepaald een kleine understage supermarkt van de keten ingericht onder het podium van het nieuwe programma waar deelnemende talenten en hun coaches terechtkunnen producten voor hun rider kunnen komen shoppen.

Tegelijk is de adverteerder voor, tijdens en na het programma in prime te zien met billboards, trailers en prerolls, zowel bij VTM als op VTM GO. Ook op de eigen kanalen van Albert Heijn is ‘Lift You Up’ niet weg te denken: op de website en in de app kunnen klanten hun eigen rider samenstellen. In de winkels en de folder van Albert Heijn staan wekelijks de favoriete producten van de kandidaten uit ‘Lift You Up’ in de kijker.

“‘Lift You Up’ biedt een platform om nieuw talent te laten groeien en bereikt een breed publiek. Dat sluit perfect aan bij onze waarden", aldus Els Lagrou, directeur Marketing & Communicatie bij Albert Heijn België. "Albert Heijn wil vernieuwend en verrassend zijn en is gericht op experimenteren met creatieve concepten. Door een kleine winkel understage in te richten, waar kandidaten en coaches hun favoriete rider-producten kunnen shoppen, zetten we ons uniek, verrassend en gezond assortiment in de kijker op een originele manier. Dit originele, creatieve partnership toont perfect hoe we bij Albert Heijn graag verrassen en inspireren.”

Archief / BRANDS