Fr

BRANDS

Fries & Friends gaat in zee met deBottomline

Maandag 14 April 2025

Fries & Friends gaat in zee met deBottomline

Fries & Friends heeft besloten om een samenwerking aan te gaan met deBottomline om haar missie en ambities te realiseren, meer bepaald het creëren van een warme, toegankelijke plek waar iedereen kan genieten van echte 100% halal Belgische frieten, naast het opbouwen van een nationaal netwerk van halal frituren met een sterke, herkenbare merkidentiteit.

De samenwerking ging van start met een grondige analyse van het merk, met workshops rond de strategie en de creatie van een merkpiramide. Daarna werd de visuele identiteit helemaal onder handen genomen, meer bepaald het logo, grafische elementen, typografie, een gedetailleerd brand chanter en het interieurdesign van de frituren.

De visuele identiteit werd verder verfijnd en versterkt met consistente elementen zoals schorten, petten, stickers, digitale schermen en opvallende buitenverlichting. Ook online kreeg het merk een stevige boost dankzij een strategisch ontworpen website, doordachte SoMe-strategieën en een maandelijkse contentkalender.

Archief / BRANDS