Fr

BRANDS

Thomas More en Bubka samen voor betere toekomst

Vrijdag 28 Februari 2025

Thomas More en Bubka samen voor betere toekomst

Omdat jongeren zich grote zorgen maken over de staat van de wereld, maar ook wakker liggen van het gebrek aan actie door politieke leiders en grote bedrijven, die medeverantwoordelijk zijn voor deze problemen, wil hogeschool Thomas More GenZ eraan herinneren dat ze niet alleen staan en kunnen rekenen op de steun van de school en diens kennis, ervaring en ruimte om hen te ondersteunen bij het omzetten van hun overtuigingen in acties. 
 
De campagne van Bubka toont hoe jongeren denken over de voorgaande generaties. De tagline ‘Nu is het aan ons’ maakt duidelijk dat het dringend tijd is voor verandering. De krachtige portretbeelden worden ondersteund door cirkelredeneringen die de gedachten van jongeren blootleggen, over thema’s die hen raken. De campagne wordt verspreid via on- en offline kanalen: de social accounts van Thomas More, website, flyers, posters op populaire jongerenplekken, bushokjes enz. 

Archief / BRANDS