Fr

BRANDS

Knorr werpt zich op als alternatief voor fastfood delivery

Dinsdag 4 Maart 2025

Knorr werpt zich op als alternatief voor fastfood delivery

‘You can deliver better’. Aldus de slogan van een zalige campagne die MullenLowe bedacht voor Knorr in de Verenigde Staten. Bedoeling: de promotie van makkelijke, lekkere recepten die je zelf thuis kunt maken, zoals diegene die op de campagnewebsite, als alternatief voor de vaak teleurstellende fastfoodbezorgingen.
 
De visuals zijn geïnspireerd op foto’s van ‘mislukte’ leveringen, zoals die steeds vaker te zien zijn op sociale netwerken: geplette hamburgers, pizza’s zonder kaas, muffe burritoss enzovoort.
 
“We hebben het allemaal wel eens meegemaakt: ongeduldig wachten op een fastfoodlevering, om vervolgens een maaltijd te ontvangen die niet aan de verwachtingen voldoet”, aldus Gina Kiroff, marketing director voor Noord-Amerika bij Knorr. “Bij Knorr willen we die momenten van teleurstelling omzetten in creatieve kansen. Of het nu een hamburger is die uit elkaar valt of een taco die essentiële ingrediënten mist, we laten mensen zien hoe makkelijk het is om deze maaltijden thuis te maken, zonder dat ze zich zorgen moeten maken over de thuislevering.”

Archief / BRANDS