Fr

BRANDS

Carrefour associeert Unlimitail en Field & Concept

Woensdag 23 April 2025

Retail mediaspecialist Unlimitail België en in-store marketingbureau Field & Concept hebben een samenwerking aangekondigd. Bedoeling: de events en degustaties in de winkels van Carrefour in België optimaliseren door het gebruik van shopper data van meer dan twee miljoen geregistreerde consumenten te integreren.
 
Deze logische strategische samenwerking - Field & Concept is al sinds 2022 partner van de Franse retailer - zal merken naar verluidt in staat stellen om hun targeting te verfijnen en om de impact van hun campagnes preciezer te meten.
 
“Merken zullen de meest strategische winkels uit de 700 verkooppunten van Carrefour kunnen kiezen op basis van hun doelstellingen, op basis van actuele gegevens over product- en categorieprestaties. Dankzij de post-campagneanalyse kan de impact van de activeringen worden beoordeeld door de prestaties van de geactiveerde winkels te vergelijken met die van de niet-geactiveerde controlewinkels en zo de stijging van de verkoop tijdens en na de campagne te meten.”
 
 “Field & Concept is een bevoorrechte partner, erkend voor zijn professionalisme en de kwaliteit van zijn instore activaties. Dankzij dit partnerschap kunnen we merken effectieve instore activaties aanbieden op basis van een datagestuurde aanpak die concrete, meetbare resultaten garandeert voor een verbeterde klantervaring”, aldus Pierre Jacquemin, sales director van Unlimitail België.

Archief / BRANDS