Fr

TECH

Seedtag analyseert intenties

Dinsdag 8 April 2025

Seedtag analyseert intenties

Seedtag, de Spaanse specialist in contextual targeting, biedt een nieuwe aanpak die gebaseerd is op de analyse van de intenties van de bezoekers aan een site. Deze aanpak die vertrekt van het inhouse model Liz, maakt het mogelijk om in real time het surfgedrag te onderscheiden, met als doel om te meten of bezoekers alleen maar op zoek zijn naar informatie of dat ze van plan zijn om een aankoop te doen.

Het doel van dit model is om de nauwkeurigheid van de targeting te verbeteren met respect voor de privacy van de gebruikers zoals die wordt opgelegd door de Europese regels, en binnen de context van de geleidelijke verdwijning van cookies van derden.

Om de effectiviteit van de aanpak aan te tonen, heeft Seedtag de resultaten vrijgegeven van een campagne die Nissan in Spanje voerde. Hieruit blijkt een daling van de kosten per lead (CPL) met 34% en een daling van de kosten per gekwalificeerd bezoek (CPQV) met 67%.

Archief / TECH