Fr

TECH

MM Tech Club: balans & vooruitzichten

Donderdag 19 December 2024

MM Tech Club: balans & vooruitzichten

Het tweede seizoen van de MM Tech Club werd op 10 december afgesloten met een brandend actueel debat over AI en de impact ervan op het dagelijks leven van marketeers.

Dankzij de deelname van zo’n 30 sprekers behandelde dit seizoen de belangrijkste kwesties die de reclamewereld in hun ban houden, gaande van Retail Media tot de evolutie van programmatic in een cookieloze wereld, met inbegrip van de sleutels tot het bouwen van een effectieve marketingstack en de uitdagingen die de digitalisering van de dagbladpers met zich meebrengt.
We verwachten je terug op 4 februari 2025 voor de lancering van het derde seizoen van de MM Tech Club, met het eerste debat dat de mogelijkheden van datasharing onderzoekt.

Ook dit derde seizoen wordt gehost door Alain Heureux en ondersteund door Actito, AdaStone, Azerion, Biggie, DPG Media, GumGum, Mediaplus, ProFirst, TheMerode en The Trade Desk.

Archief / TECH