Fr

TECH

Invibes Advertising trekt resoluut kaart van hyperpersonalisatie

Donderdag 17 April 2025

Invibes Advertising trekt resoluut kaart van hyperpersonalisatie

Het adtech-bedrijf heeft een nieuwe stap gezet in hypergepersonaliseerde reclame door een oplossing te lanceren die wordt aangedreven door generatieve artificiële intelligentie (GenAI). Door taalmodellen (LLM) te combineren met eigen advertentieformaten, biedt het platform contextuele advertenties die in real time worden aangepast aan elke gebruiker.

Om deze innovatie te veraanschouwelijken, heeft Invibes Invibes Outfit HP ontwikkeld, een specifieke app voor merken in de modesector. Deze app combineert Text-To-Image-functionaliteiten om realistische beelden van modellen te creëren, die vervolgens worden aangekleed met stukken uit de collectie van het merk in kwestie. Deze beelden worden vervolgens geanalyseerd door een Image-To-Text-functie om de beschrijvingen van de modellen te genereren. De AI van Invibes koppelt daarna in real time de meest relevante advertentiemogelijkheid aan de best passende creatie, en dit naargelang de gebruiker en de doelstellingen van het merk. De laatste stap is de ‘continue feedbacklus’, die real time interacties (clicks, tijdsbesteding, interacties) registreert, voortdurende optimalisatie mogelijk maakt en de content aanpast op basis van de reacties van gebruikers. Aldus wordt elke impressie steeds slimmer en doeltreffender.

Archief / TECH