Fr

MEDIA

Rossel Advertising tekent met IAS

Vrijdag 7 Februari 2025

De reclameregie van de groep Rossel meldt een strategisch partnerschap met Integral Ad Science (IAS) dat gespecialiseerd is in de meting en optimalisatie van de mediakwaliteit.
 
Deze samenwerking wil de klanten van Rossel Advertising nieuwe tools aanreiken om de prestaties van hun campagnes te verbeteren via contextuele targeting, zichtbaarheid en de brand safety/suitability op e display- en video-inventarissen van de Rossel-sites (Le Soir, Sudinfo, RTL info, Grenzecho en Ciné Télé Revue, …). Meer dan 30 sites van de groep worden nu gedekt door de technologische oplossing.
 
"Dit partnerschap met Integral Ad Science past binnen onze ambitie om onze adverteerders de meest veeleisende advertentiestandaarden op de markt te bieden. Naast een betere brand safety en suitability, kunnen we nu diepgaand werken aan de kwaliteit van de blootstelling van onze campagnes”, aldus Edouard De Witte, directeur Ad Solution & Research bij Rossel Advertising
 
Het partnerschap omvat inderdaad de meting van de zichtbaarheid van de formaten, meer bepaald diegene die in videocampagnes worden gebruikt.”Dankzij de integratie van IAS-technologieën zal Rossel Advertising zijn KPI's voor zichtbaarheid verder verfijnen om de prestaties van speciale formaten te verbeteren, die vaak worden ingezet in de meest betrokken campagnes”, aldus De Witte nog.

Archief / MEDIA