Fr

MEDIA

DPG Media tekent met Unlimitail en Tom&Co

Dinsdag 8 Oktober 2024

DPG Media tekent met Unlimitail en Tom&Co

Een Belgische primeur. DPG Media heeft exclusieve partnerschappen aangekondigd met Unlimitail, de joint venture tussen Carrefour en Publicis Groupe, en Tom&Co, retailer in pet products.
 
Bedoeling is uiteraard om DPG-klanten toegang te bieden tot de first-party data van Tom&Co en Carrefour om de targeting van hun digitale campagnes te verfijnen. Meer specifiek krijgen adverteerders toegang tot segmenten die zijn opgebouwd op basis van Category Buyer Data, informatie over Shopper Type of gegevens over levensfasen en gezinssamenstelling.
 
Deze data kunnen worden geactiveerd op platforms zoals VTM GO, HLN, RTL play en Streamz Basic, voor zowel video- als displayaanbiedingen.
 
Stefan Havik, chief digital officer bij DPG Media: “Wij geloven dat kwalitatieve data sterke digitale campagnes faciliteren. Deze samenwerking versterkt ons Trusted Web aanbod dat bestaat uit impactvolle data, onze eigen Ad Manager, brand safe bereik en effectieve advertentieformaten zoals seamless ads.
 
“Vanaf januari krijgen adverteerders en mediabureaus via Ad Manager eenvoudig toegang tot de retaildata van Carrefour en Tom&Co. Naast de verrijkte targetingmogelijkheden zal DPG Media ook conversierapporten aanbieden voor campagnes gebaseerd op deze retail data.”
 
"Door in zee te gaan met DPG Media delen we onze rijke shopper data op zo’n manier dat het zowel klanten als adverteerders ten goede komt. Dit partnership bewijst onze toewijding aan innovatie en aan de uitzonderlijke waarde die we aan datagestuurde strategieën hechten », aldus Pierre Jacquemin, sales director bij Unlimitail België. “Dit partnership weerspiegelt onze inzet om data te gebruiken die de winkelervaring voor onze klanten verbetert en waarde voor onze partners creëert”, besluit Jonathan Beckers-Vieujant, head of pet marketing solutions bij Tom&Co.

Archief / MEDIA