Fr

MEDIA

DPG Media in Full CTV modus

Donderdag 17 Oktober 2024

Full Connected TV. Zo heet het nieuwe hybride aanbod van DPG Media Advertising, waarmee adverteerders hun digitale videocampagnes kunnen inzetten op het grote scherm, om zowel lineaire als streamende kijkers te bereiken. Resultaat: je bereikt een breed publiek, want de emotionele betrokkenheid en lokale verankering bij televisie is onmiskenbaar, maar deze troeven worden dankzij het Full CTV aanbod versterkt met de geavanceerde digitale targetingmogelijkheden, zodat adverteerders hun doelgroep op een gerichte/doeltreffende manier kunnen bereiken.

Hiermee zet DPG Media Advertising een nieuwe standaard, waarbij het grote scherm geconnecteerd wordt aan het Trusted Web. Hiermee krijgen adverteerders toegang tot Datalab en Ad Manager die hen ondersteunen bij het uitrollen van campagnes naar specifieke doelgroepen.

Ten slotte zorgt DPG Media Advertising ook voor ‘proof’ met twee tools: een snelle brandlift studie via Brandfacts voor elke Full CTV campagne en een diepgaande evaluatie van de campagne- en merkimpact via Media Impact studies (MIP).

Archief / MEDIA