Fr

MEDIA

Bpost waagt zich aan DOOH

Maandag 2 September 2024

Bpost komt met een nieuw paid medium waarmee commerciële en institutionele adverteerders hun boodschappen kunnen verspreiden op de digitale schermen op strategische plaatsen aan de loketten in de postkantoren. “Meer dan 430 postkantoren zijn uitgerust met digitale schermen waarop momenteel informatie wordt getoond over de producten en diensten van bpost en zijn exclusieve partners. Dit communicatiekanaal staat nu ook open voor adverteerders die een breed publiek op een lokale en gerichte manier willen bereiken.”

Via dit nieuwe communicatiekanaal kunnen spots van 15 seconden zonder geluid worden uitgezonden in een loop van 2 minuten (ook op zaterdagochtend in 80% van de kantoren), met opties voor geografische targeting. De digital signage van bpost maakt het ook mogelijk om meer gerichte campagnes te voeren per regio, provincie of gemeente. bpost stelt ook voor om de campagne, naast de videoboodschap, om de twee loketten displays met folders te plaatsen. Beide opties kunnen geografisch gericht worden en worden ingezet voor 15 dagen lang.

Archief / MEDIA