Fr

MEDIA

Nieuw strategisch partnerschap tussen Guidooh en Fline

Donderdag 12 December 2024

Indoor DOOH-specialist Guidooh kondigt een nieuw partnership aan met Fline, de maker van de Flinebox, de eerste interactieve en geconnecteerde alcoholtest. Die wordt ingezet in 125 bars en clubs in België; bovenop hun preventieve functie bieden ze merken een nieuw strategisch mediakanaal, in het hart van feestlocaties en direct verbonden met een gericht publiek, in een vriendelijke en ontspannen omgeving.
 
De Flinebox biedt met zijn 24-inch scherm twee affichagemogelijkheden. Enerzijds zendt de screensaver-display continu campagnes; anderzijds trekt het scherm dat tijdens de test wordt gebruikt de exclusieve aandacht van de gebruikers.
 
Adelin Jacques de Dixmude, medeoprichter van Fline: “Optimale plaatsing in het hart van cafés zorgt ervoor dat boodschappen zichtbaar zijn en herhaald worden. In een tijd waarin consumenten hun aandacht richten op merken die zich inzetten voor het milieu en essentiële waarden, biedt Flinebox een unieke oplossing om reclame-effectiviteit te combineren met een positieve sociale impact.” Dit medium van de nieuwe generatie maakt de weg vrij voor communicatie die zinvol is, zowel voor merken als voor hun publiek.
 
“Op deze manier bevestigt Guidooh de digitale indoor strategie die het al een aantal jaren volgt”, legt Kristof Van Goethem, Managing Director, uit. Guidooh beheert momenteel meer dan 600 digitale schermen in heel België en is daarmee actief in 5 verschillende en competitieve contexten: bioscopen (met de netwerken Face2Face Digital, Welcome en Foyer), campussen (Campus Digital), fitnessclubs (Oxygen Digital), luchthavens (Face2Face Aero Digital) en nu ook horecazaken (Fline Face2Face Digital).

Archief / MEDIA