Fr

TECH

Scope3 stelt AI ten dienste van reclame-efficiëntie

Woensdag 2 April 2025

Scope3 stelt AI ten dienste van reclame-efficiëntie

Het Scope3-platform dat in 2022 opgericht werd, staat bekend om zijn inzet om de CO2-voetafdruk van digitale campagnes te verminderen. Vandaag zet het zijn missie voort door twee nieuwe diensten aan te bieden: het Agentic Media Platform en Brands Standards, die gebruikmaken van de kracht van kunstmatige intelligentie om campagneprestaties te verbeteren en merken een hoog niveau van merkveiligheid te garanderen.

Zoals de naam al doet vermoeden, gebruikt het Agentic Media Platform AI-agenten om campagnes in realtime te optimaliseren. Deze functie is al beschikbaar op de DSP van Amazon.

Scope3 presenteert zijn Brand Standards service als een veel effectiever alternatief voor bestaande brand safety tools. De oplossing integreert AI om bescherming op maat te bieden die is afgestemd op de waarden van het merk. Het biedt volledige transparantie over de toeleveringsketen van advertenties door te garanderen dat advertenties uitsluitend worden geleverd op geverifieerde kanalen.

Archief / TECH