Fr

CREATIONS

BBDO positief voor Lidl

Vrijdag 11 April 2025

BBDO positief voor Lidl

BBDO heeft voor Lidl twee nieuwe reclamespots gemaakt die het positivisme van de campagne ‘Dat lukt, ‘k heb Lidl’ (sic), die begin dit jaar werd gelanceerd, uitdiepen.

Naast de nieuwe tv- en OLV-spots breidt Lidl zijn aanwezigheid uit met een (D)OOH-campagne waarin de Belgische wielrenner en cyclocrossspecialist Thibau Nys de hoofdrol speelt.

Lidl wil hiermee benadrukken dat, ongeacht de situatie, het altijd aan de zijde van zijn klanten staat om hen lekkere oplossingen aan lage prijzen te bieden.

Elke De Vuyst, head of marketing bij Lidl BeLux: “Ons doel is om het leven van onze klanten eenvoudiger te maken door betaalbare en kwalitatieve oplossingen aan te bieden. Dankzij Lidl kunnen zij zonder stress koken, heerlijke maaltijden improviseren en vooral genieten van mooie momenten zonder zich zorgen te maken over de rest. Met ‘Dat lukt, ‘k heb Lidl’ blijven we tonen dat je met ons kunt genieten en gasten uitnodigen!”

Archief / CREATIONS