Fr

AWARDS

TBWA verkozen tot Global AOTY 2024 door Adweek

Woensdag 18 December 2024

TBWA verkozen tot Global AOTY 2024 door Adweek

TBWA Worldwide is door Adweek uitgeroepen tot Global Agency of the Year 2024. Het netwerk van Omnicom Group wint de titel voor de vierde keer sinds 2018.
 
“TBWA Worldwide heeft de diepte en breedte van een echt wereldwijd netwerk laten zien door in 2024 wereldwijd innovatief en krachtig creatief werk af te leveren. Het bureau heeft getoond dat het in staat is om een balans te vinden tussen wereldwijde rigueur en lokale smaak om commercieel succes voor zijn klanten te garanderen. TBWA blijft vooroplopen op het gebied van technologie en innovatie om creatieve oplossingen te leveren die de merken van onze klanten versterken”, aldus onze Amerikaanse collega.
 
In januari geeft Troy Ruhanen, CEO van TBWA Worldwide, de leiding over aan Erin Riley, zijn collega bij TBWA Chiat Day (foto).

Archief / AWARDS