Fr

AWARDS

Native Advertising Awards: Trustmedia, DPG Media, Ads & Data en Roularta vallen in de prijzen

Donderdag 13 Juni 2024

Native Advertising Awards: Trustmedia, DPG Media, Ads & Data en Roularta vallen in de prijzen

Op de prestigieuze Native Advertising Awards, uitgereikt door het Native Advertising Institue, vielen meerdere Belgische uitgevers en hun brand & content studio's in de prijzen.
 
DPG Media wint om te beginnen twee keer Gold met ‘Charlie’ voor GAIA (in Best integrated Program; Omni-channel integration en in Best Use of AFP Broadcast).
De groep (en Wavemaker & Studio M) mogen ook een Silver mee naar huis nemen voor (Beauty Solution or Beauty Illusion’ voor Weleda in de categorie Best Series of Sponsored Videos.
 
Ook Ads & Data valt drie keer in de prijzen dankzij Brand Studio en De Content Studio: het pakt twee keer Silver: een keer met ‘Onderdak’ en Dovy Keukens in Best Use of AFP Broadcast en een keer met ‘Love Imperfection, Princess Delphine’ voor Maasmechelen Village in de categorie Best Use of Influencer. ‘Aifryen maar’, een campagne voor Versuni Philips kon een bronzen award in de wacht slepen in Best Integrated Program.

Roularta Brand Studio wint twee awards: een Gold in Best Use of Instagram met ‘Become a Sportslover in 12 weeks with Romy Curvy’ voor Basic Fit en een Silver in Best Use of Print Media met ‘Cleo Magazine’ voor Roularta Brand Studio for Lantis.
 
Trustmedia tot slot krijgt een Bronze in Best Use of AI met ESG District - Native AI Co-Pilot Makes Sustainability Reports Understandable’ voor BNP Paribas & KPMG.
 
Alle winnende cases staan hier.

Archief / AWARDS