Fr

AWARDS

Orange en Les Bleues bevestigen op de One Show

Maandag 20 Mei 2024

Orange en Les Bleues bevestigen op de One Show

‘WoMen’s Football', de campagne van Marcel voor Orange, scoort een hattrick in de Verenigde Staten. Na de eerdere triomf op de Andy en Clio Awards, onderscheidt het duo zich ook op de al even prestigieuze One Show Awards. Het won er de Best of Show en twee Best of Discipline (Film & Video en Interactive, Online & Mobile).
Dankzij deze bekroning staat het Parijse bureau van Publicis Groupe in de top vijf wereldwijd, voor TBWA\Media Arts Lab Los Angeles en achter McCann New York, Rethink Toronto en FCB New York. De ‘Dreamcaster’-campagne van dat laatste bureau voor Michelob Ultra werd overigens de meest bekroonde campagne van het jaar.
Een ander FCB-bureau, meer bepaald dat uit Chicago, speelde zich ook in de kijker, meer bepaald in de competitie Best of Non-Profit met de campagne ‘Banned Book Club’ voor de Digital Public Library of America. De groep wist zo de eerste plaats te behalen in de Network ranking.
We geven nog mee dat Serviceplan München tweede werd in de ranking van beste onafhankelijke bureaus, voor W+K Portland en achter Rethink Toronto.

Bij de adverteerders won AB InBev het pleit, voor Kraft Heinz en Unilever.

Archief / AWARDS