Fr

AWARDS

Soniq Sweet Spot: Devos Lemmens en GAIA scoren

Zondag 1 September 2024

Soniq Sweet Spot: Devos Lemmens en GAIA scoren

‘Den echte voor al je gerechten’, de spot van LDV United voor Devos & Lemmens, in de ‘Dat is ‘mmm’ campagne in een productie van Raygun, won de Soniq Sweet Spot voor het tweede kwartaal van 2024 aan Nederlandstalige zijde.
 
Aan Franstalige zijde ging de radiocampagne van GAIA - ‘Faisons entendre leur voix’ (‘Laat hun stemmen horen’ in het Nederlands) - gecreëerd door Untitled Workers Club in een productie van Sonhouse, met de eer lopen.
Dat besliste de jury. Die bestond uit creatieven, professionals van productiehuizen en journalisten: Pierre-Etienne Bonnet (Sonhouse), Debby De Ridder (Happiness), Toon Jansegers (Raygun), Wesley Kuystermans (LDV United), Alison Luca, (Lezarts Urbains), Arnaud Pitz (Egghunter), Benoit Pirson (Bleu nuit), Leen Renders (Geluidshuis), Merouane Saadi (Nextbroadcast), Régine Smetz (TBWA), Paul Wauters (Accenture Song), Griet Byl en Damien Lemaire (MM).
 
Ter herinnering, de Soniq Sweet Spot is een initiatief van VIA dat de kracht van sonic branding wil promoten, evenals creativiteit en innovatie op de radio.

Archief / AWARDS