Fr

AWARDS

Belgian Marketing Awards maken jury bekend

Donderdag 20 Juni 2024

Zoals elk jaar gaan ACC, BABM, BAM, BMMA, CUBE, UBA en UMA tijdens de zomer en in het najaar voor de vijfde keer op zoek naar de Belgian Marketing Company of the Year, The Young Belgian Marketing Company of the Year en The Marketing Leader(ship) of the Year, de drie winnaars van de Belgian Marketing Awards.

De keuze van de winnaars ligt in handen van een dertienkoppige jury onder leiding van Koen Verwee, CEO van uitgever Mediahuis België. Hij kan rekenen op adverteerders Kris Michiels (Nationale Loterij), Griet Demasure (Unilever), Mira de Maeyer (Perrigo) en de winnaars van vorig jaar: Melanie Decelle (Spadel), José Fernandez (D’ieteren) en Karl Lechat (Lucien). De agencies worden vertegenwoordigd door Thierry Brynaert (Wavemaker) en Evert Vermeire (62Miles&mortierbrigade), terwijl met Anne-Françoise Piette ook een freelancer in de jury zetelt. Expert vanuit de onderzoeksbureaus is Ludovic Depoortere (Haystack Consulting). De academische input tot slot komt van Alain Decrop (Unamur) en Maggie Geuens (Ugent).

Kandidaten voor dit initiatief, dat de steun geniet van Deloitte, kunnen zich nog tot 30 juni melden via de website www.belgianmarketingawards.be. Vervolgens worden de kandidaten uitgenodigd om een dossier in te dienen voor 11 september.

Archief / AWARDS