Fr

AWARDS

VML en Mutant bekroond op de LIA

Maandag 7 Oktober 2024

VML en Mutant bekroond op de LIA

De London International Awards hebben de winnaars en runners-up bekendgemaakt in de competities Non-Traditional, TVC, Online Film, Design en Package Design. België valt in de prijzen met VML en Mutant.

Eerstgenoemde wint twee Silver en drie Bronze met zijn 'Call Glenn' campagne voor Child Focus, meer bepaald in de categorieën Creative Strategy, Creative in PR en Health & Wellness en Direct. De creatie staat ook twee keer in de finale (Audio & Radio en Health & Wellness-Craft).
 
Mutant won een Silver in Design voor de rebranding van Film Fest Gent en een Bronze in Music & Sound voor de ‘Build to Resist’ spot voor Eastpak, met sound design van Dries Henderickx en Fabian van Doorslaer (TRGDY Inc.).
 
De Belgische regisseur Jef Boes (ILA) van zijn kant kreeg een Bronze voor ‘Sleepers’, een campagne van Ogilvy Amsterdam voor Sennheiser, in de Print Craft - Photography Campaign competitie. Ze stootte ook door tot de finale in Billboard Craft - Art Direction Campaign.
 
Last but not least preciseren we nog dat onze landgenoten Pieter Claeys en Roxane Schneider een Grand Prix, vier Golds, een Silver en een Bronze wonnen voor ‘Spreadbeats’, de beroemde Spotify-campagne die ze bedachten als Associate CD van FCB NY.

Archief / AWARDS