Fr

AWARDS

INMA Global Media Awards: Mediafin, Belga en Mediahuis in de finale

Woensdag 5 Maart 2025

INMA Global Media Awards: Mediafin, Belga en Mediahuis in de finale

De International News Media Association onthulde de lijst met de 199 finalisten voor zijn Global Media Awards 2025.
 
Dankzij zijn Nederlandse en Ierse filialen loopt Mediahuis in de kijker met zeven shortlists; Ook Mediafin en Belga stoten door tot de finale.
 
Het persbureau staat in de eindronde in Best New Digital Product met de case ‘Serving the Whole News Cycle in a Single Platform’.
 
De uitgever van De Tijd en L’Écho haalt een sortlist in Best Idea to Grow Advertising Sales met een campagne voor Bolero (KBC).
 
In dezelfde categorie staan twee cases ingediend door Mediahuis Noord in Nederland (‘Highlighted Fullscreen Ads’) en Mediahuis Ierland (‘Reclick’).
 
Het Ierse filiaal heeft ook een potentiële prijs in handen in Best New Audio/Voice Product or Feature met ‘Indo Sport’.  
 
De vier laatste shortlists van Mediahuis komen uit Nederland: twee keer Mediahuis Netherlands in Best Product Iteration met een campagne voor Ikea en met ‘How We Transformed Our Paywall into a Growth Engine’, en twee keer Mediahuis Noord in Best PR/Community Service Campaign met ‘Help Ukraine Now!!’ en in Best Idea to Encourage Reader Engagement met ‘Translating a Decades Old Print Tradition to an Engaging Digital Format’.
 
De prijzen worden op 22 mei uitgereikt in New York tijdens het wereldwijde INMA-congres.

Archief / AWARDS