Fr

AWARDS

België gaat twee plaatsen achteruit in WARC Media 100

Dinsdag 18 Maart 2025

WARC publiceerde zopas zijn Media 100 rangschikking, met daarin de meest bekroonde mediacampagnes en mediabureaus in 2024. België zakte van de 44ste naar de 46ste plaats.
 
In de top 3 staat Mediaplus München bovenaan, voor twee bureaus van GroupM in New York, Mindshare en EssenceMediacom. Mindshare en EssenceMediacom stonden ook bovenaan bij de netwerken, voor PHD, en WPP was de logische winnaar in de holdingcategorie, voor Omnicom en Publicis.
 
De drie meest creatieve mediacampagnes van 2024 komen uit Costa Rica, Frankrijk en Brazilië: ‘Welcome to the Group’ (Nosotras Women Connecting/PHD San Jose), ‘The Hidden Story’ (L'Enfant Bleu/Havas Play Parijs) en ‘Handshake Hunt’ (Mercado Libre/GUT Sao Paulo/Buenos Aires).

Archief / AWARDS