Fr

AWARDS

AXA en Brocom bekroond op de Decavi-awards

Zondag 28 April 2024

Tijdens de Decavi Niet-levensverzekeringsawards wonnen Brocom en AXA België de prijs voor de beste reclamecampagne.
 
‘Tijden veranderen’, de nieuwste campagne in de Brocom-saga die ontwikkeld werd in samenwerking met AddRetail en Wavemaker, benadrukt de toegevoegde waarde van de makelaar. Ze was te zien en/of horen via TV, radio en digital en benadrukt diens rol in tijden van verandering. Tegelijk moedigt ze publiek aan om beter na te denken over zijn verzekeringsbehoeften. Er hoort ook een businessluik en onderdeel naar zelfstandigen bij.
 
Volgens Brocom droeg de campagne de afgelopen vier jaar bij aan een verdrievoudiging van de naambekendheid en een verdubbeling van de merkconsideratie, evenals tot een toename van het aantal zoekopdrachten naar verzekeringsmakelaars op de website.
AXA Belgium valt in de prijzen met het platform ‘Een vrouw zijn mag nooit een risico zijn’, dat onder andere ondersteund wordt door een internationale spot van Publicis Conseil. 
 
Ook het medialuik van deze campagne was in handen van Wavemaker.

Archief / AWARDS